هعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
شنبه 20 مهر 1392برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : roya

کاش بودی . . .

وقتـی بغض مـی کردم . . .

فقطـ بغلم مـیکردی و مـیگفتـی . . .

ببینم چشمـــــاتو . . .

منـــــو نگاه کـن . . .

اگه گریــه کنـی قهـــــر مـیکنم میرمـــــا . . .!

فقط همـیــن ...!!!



نظرات شما عزیزان:

از جنس سکوت
ساعت15:19---5 آبان 1392
می خندم... ساده می گیرم... ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی میرقصم....

نه اینکه دل خوشم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد...!

مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، گریه کردم ..

و حالا... برای " زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام...!

روحم بزرگ نیست...!

دردم عمیق است...!

می خندم که جای زخم ها را نبینی...!

پنهان شدم پشت لبخندی که درد میکند...!


آپمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: